Anda Pelawat Ke

AMARAN : DILARANG MENCARUT
Sebarang Komen/Idea Sila Isi Borang Dibawah.

Saturday, January 23, 2010

Ini Blog Macam Menghina Sultan Johor Semasa Gering




Semalam aku dikejutkan oleh beberapa panggilan dari rakan2 di KL dan luar Johor sekitar jam 11 pagi menyatakan benar ke Sultan Johor Mangkat!?Aku pun pelik sbb masa tu tidak tahu apa cuma rakan2 yg bgthu ada forum dan blog menyatakan khabar Sultan Johor Mangkat.Apa lagi aku buka la radio johor,best104 dan masa tu cuma lagu je.
Lps tu aku ke carian google cari maklumat psl Sultan Johor Mangkat.

Tgk akhbar online Malaysia tiada artikel siapa Mangkat cuba terjumpa satu blog yang artikel mmg cukup panas sepanas mentari.Aku baca dan print artikel ini,dan semasa dengar radio ada pengumuman Sultan Johor gering dan berada di Hospital Pakar Puteri,Johor Bhru.Lega dgr khbar yg baik dan aku pun war2 kan yg berita Sultan Johor Mangkat tu cuma khbar angin saja tp xthu siapa punya cerita?Maklumlah dunia IT ni mmg pantas berita panas ni.Ok ini adalah artikel yg aku jumpa mcm menghina Sultan Johor semasa gering.



Jadi kalau anda dari SKMM sila ke laman Blog ini.Ramai rakan2 dari Johor sakit hati dan geram.


0 comments:

Post a Comment



Blog Widget by LinkWithin
 

Nashfm Entertainment - Dunia Muzik Anda™ Copyright © 2009 - 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha