Anda Pelawat Ke

AMARAN : DILARANG MENCARUT
Sebarang Komen/Idea Sila Isi Borang Dibawah.

Thursday, October 08, 2009

Saya Kehilangan Insan Tersayang...Mama Saya


Siang td pd waktu tghr terkejot terima call dari adik suruh pulang segera kerana mama saya dh tiada..Mmg x percaya sbb pg tu smpt sarap sama mama sbb dia grgkan kentang sama nugget dan buat kan teh o panas utk saya utk alas perut g kerja...
Bila smpi rumah,mama dh terkaku diatas tilam kerana jatuh dibilik air sewaktu nak mandi tghr..Mmg x percaya masa tu mama blh jatuh sbb adik ada kt dapur..
Apa pun saya relakan pergian mama utk bersama abah disana..Along akan sentisa igt pesanan nasihat abah dan mama...



0 comments:

Post a Comment



Blog Widget by LinkWithin
 

Nashfm Entertainment - Dunia Muzik Anda™ Copyright © 2009 - 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha