Anda Pelawat Ke

AMARAN : DILARANG MENCARUT
Sebarang Komen/Idea Sila Isi Borang Dibawah.

Saturday, July 25, 2009

'Saya dan Norman semakin intim'




Justeru, Memey mahu bekerja lebih keras untuk mendapat tempat dalam bidang seni. Maklumlah, baru setahun jagung dalam bidang seni dan perjalanan hidupnya masih jauh.

"Terus terang, saya tidak mahu nama saya dikenali ramai atau orang menilai diri saya sebab kontroversi yang dicetuskan sebelum ini.

"Bagi saya, kontroversi yang mengaitkan saya dengan keruntuhan rumah tangga pelakon Norman Hakim dengan Abby Abadi sebelum ini sudah menjadi sejarah dan saya tidak mahu menoleh ke belakang lagi," katanya.

Apa pun kata Memey, masih ada cerita negatif mengenai dirinya yang disebarkan di Internet sampai sekarang. Sebagai manusia biasa, dia tidak mampu menghalang mereka daripada menyebarkan cerita seperti itu.

"Orang boleh kata apa saja yang mereka suka dan saya memang tidak boleh menghalang. Saya juga lebih suka melihat kontroversi yang melanda hidup saya dulu dari sudut yang positif.

"Apa yang berlaku dalam hidup saya itu memberi saya kekuatan untuk menjadi manusia lebih kuat untuk menempuh apa saja ujian dalam kehidupan.

"Saya juga menjadi manusia yang lebih cepat matang daripada usia sebenar. Apa yang berlaku banyak mengajar saya erti kehidupan dan mengajar saya untuk lebih berhati-hati pada masa depan," katanya.

Katanya, dia berdoa perbicaraan kes khalwatnya dengan Norman selesai secepat mungkin. Memey dan Norman akan ke mahkamah untuk perbicaraan semula kes khalwat berkenaan pada 31 Julai ini.

"Selagi kes khalwat itu tidak selesai, selagi itulah kami masih dibebani masalah. Apabila sudah selesai nanti, kuranglah satu beban dalam hidup kami berdua.

Petikkan Harian Metro.




0 comments:

Post a Comment



Blog Widget by LinkWithin
 

Nashfm Entertainment - Dunia Muzik Anda™ Copyright © 2009 - 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha