Anda Pelawat Ke

AMARAN : DILARANG MENCARUT
Sebarang Komen/Idea Sila Isi Borang Dibawah.

Monday, July 06, 2009

Michael Jackson: Tahukah Anda?




1. Tiket ke upacara peringatan Michael Jackson esok, kini boleh dibeli di eBay dengan harga melebihi US$1,000. Awalnya, tiket-tiket ini – sebanyak 17,500 – hanya boleh diperolehi melalui cabutan. Seramai 1.6 juta orang telah mendaftar secara online untuk mencuba nasib bagi memperolehi tiket percuma itu.

2. Ibu bapa Michael dilaporkan sudah tidak lagi tinggal bersama untuk bertahun lamanya. Dalam autobiografinya, Katherine (ibu Michael) memberitahu keputusannya untuk tidak memfailkan perceraian kerana kepercayaannya sebagai seorang Jehovah’s Witness.

3. Reverend Al Sharpton sedang berusaha untuk mendapatkan setem peringatan Michael Jackson.

4. Didapati tubuh Raja Pop mempunyai bekas suntikan jarum, konsisten dengan penyalahgunaan dadah. Sekurang-kurangnya empat bekas doktor Jackson kini dibawah pemerhatian. Antaranya, pihak polis dikatakan berminat untuk menyoal pakar dermatologi Arnold Klein yang, menurut khabar angin, adalah ayah kandung kepada anak sulung dan anak kedua Jackson.

5. Walaupun penganjur AEG Live sudah mula membayar balik tiket-tiket yang telah dijual, jumlah keseluruhan dikatakan sekitar US$85 juta, namun ada pemegang tiket yang menyedari mereka boleh memperolehi lebih banyak duit jika menjual tiket tersebut – yang direka sendiri oleh Jackson – kepada para pengumpul. Di eBay, tiket ke konsert ‘This Is It’ dijual pada harga US$400.

6. AEG merancang untuk mengeluarkan rakaman latihan Jackson dalam bentuk CD dan DVD, dipakejkan sebagai rakaman langsung konsert. Sebuah versi filem juga sedang dipertimbangkan.

sumber eonline.com dan gua.com.my


0 comments:

Post a Comment



Blog Widget by LinkWithin
 

Nashfm Entertainment - Dunia Muzik Anda™ Copyright © 2009 - 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha