Anda Pelawat Ke

AMARAN : DILARANG MENCARUT
Sebarang Komen/Idea Sila Isi Borang Dibawah.

Tuesday, July 14, 2009

Along-Zila Kahwin Akhir Tahun?




Sejak bertunang, tidak banyak cerita mengenai Along Raja Lawak dan peserta AF4, Zila. Malah majlis pertunangan mereka pun tidaklah terlalu digembar-gemburkan.

Baru-baru ini GUA mendapat khabar pasangan ini sedang mengumpul duit untuk merealisasikan majlis perkahwinan yang khabarnya bakal terlaksana pada hujung tahun ini.

Namun itu bukanlah tarikh sebenar kerana pasangan ini tidak menolak kemungkinan majlis akan dijalankan pada tahun depan jika masing-masing sibuk.

Pasangan ini khabarnya tidak mahu bermewah-mewah dalam mengadakan majlis perkahwinan itu nanti. Cukuplah sekadar menjalankan perkara wajib serta majlis yang bersederhana dan dalam konsep kampung kerana Zila berasal dari Serting, Negeri Sembilan, masih kuat dengan aktiviti bergotong royong.


Mungkin juga mereka terpikat untuk mengadakan dalam suasana kampung selepas melihat suasana majlis perkahwinan Mawi dan Ekin di Felda Taib Andak. Walaupun pernah menjadi pengapit pasangan Mawi-Ekin, mereka tidak berhasrat mengadakan banyak majlis seperti yang dilakukan pasangan itu.

GUA juga mendapat tahu, Along menolak desas-desus yang mengatakan tunangnya, Zila menumpang populariti yang diraih pelawak itu, kerana sejak bertunang Zila mula mendapat peluang berlakon.

Petikkan Gua.com.my



0 comments:

Post a Comment



Blog Widget by LinkWithin
 

Nashfm Entertainment - Dunia Muzik Anda™ Copyright © 2009 - 2010 LKart Theme is Designed by Lasantha